Oğlum dönen cisimleri seviyor çok takıntılı değil ama.mama sandalyesinden bi şeyleri atıp arkasından bakıyor bi de mesela elindeki her seyi yerdeyken de atıyor bazıları dönüyor alıp onu tekrar atıyor emekleyerek bunu yapan var mı benim aklıma takıldı bu durum normal mi