melay Selam kızım 4 aylık sürekli ağzında bişey çiğniyomuş gibi ağzını hareket ettiriyo yani kısacası geviş getiriyomuş gibi emdikten sonra önce sürekli bu hareketi yapıyo erken diş çıkarıcağı için falan mıdır bilen birisi yorum yapabilir mi
melay 57600 Dilini damaklarıyla ezmeyi bıraktı şimdi şap şup geviş getiriyo uyurken bile bu sesleri çıkartıyo
Yagmur-Hafsa doktorun demesine göre kusmuğu ağzına gelip geri yutarken öyle yaparmış takip ettim benim bebeğim aynen öyle yapıyo