BusraElifOzhan merve_123 Benim kızım doğduğundan beri ara ara kuru öksürüğü vardı şimdi 3 aylık bu ara çoğaldı 8 ay kadar devam edecekmiş çünkü tükürük bezleri gelişmeye başlamış.
merve_123 BusraElifOzhan yaa insan uzuluyor oyle olunca bende bi acile cikaracagim yinede gece falan cogaliyor az birazda balgami var