Anneler iyi geceler. Bebeğim 4 aylık olmak üzere yeni doğduğunda ağır bi sarılık geçirdi beraber hastanede yattık sonrasında da ben stresten sanırım lohusa depresyonuna girdim ve kendimi bebek bakımından geri çektim zamanla bebeğim biberona alıştı ve emmeyi pasif emerek devam ettirdi benim de sabrım yoktu ve sürekli meme teklif etmedim aslında sütüm gelmişti ama sağma makinesi almak için de geciktim 1 buçuk aylıkken aldım sonra sağmaya başladım bi ara baya arttı günde 4 5 kez süt verebiliyordum bebeğime ama zamanla sapmayı da çok azalttım çünkü oturup sabırla sağmak gerekiyo vakit de yok insan zaman ayıramıyo derken şuan sütüm çok çok azaldı ve sanırım kalitesiz su gibi sağlığımda 30 cc bile ancak çıkıyo 120lerde çıkıyordu 1 ay önce ve gün geçtikçe kendi ihmalim diye vicdan azabı çekiyorum sizce düzenli sağmaya başlasam sür artar mı yoksa artık geç mi kaldım moralim çok bozuk