Kızlar birden çok hastalandım ateşim 40.5e çıktı. Acile gittik iğne yaptı doktor. Emzirdiğimi söyledim. Kortizonlu iğne yaptım bugün emzirme dedi. Çok ağlıyor bebeğim. 12 saat oldu iğne olalı illa 24 saat mi emzirmemem lazım? Kendimde değildim saat olarak vermediler bir şey