umutsuzanne_34 Tiroid hastası olan var mı hanımlar aranızda benim 6 aydır var 3 ay önce doktora gittim ultarson gününü 29 temmuza verdi çok geç değil mi
Lacasede umutsuzanne_34 benim tiroid ler hızlı çalışıyor canm ilaç kullanıyorum ama tedavisi yok maalesef geçmiş olsun
Smehtap umutsuzanne_34 17 senedir var 🙃 hemde zehirli, mutlu mesut yaşıyoruz 😀 ilaç kullandım 2 sene sonra bıraktık 6 ayda 1 kontrole gidiyorum canım.
Almilasmoms umutsuzanne_34 benim yavaş çalışıyor ömürlük bi hapım var arada içmeyi unuttugum öyle ultrason falan istenmedi hiç 8 senedir var.
umutsuzanne_34 Lacasede saolun benimde dengesiz çalışıyormuş basim dönüyor bazen her yerimde beze gibi şeyler çıktı korkuyorum
umutsuzanne_34 Almilasmoms ilaç gerçekten ise yarıyor mu peki bana da verdi reçete kaybettim gittiğimde tekrar yazdircam
Lacasede umutsuzanne_34 ilaç al mutlaka benimde ellerim de titreme yapıyor istemsizce ve acayip derecede sinir yapıyo kendime hakim olamıyorum öfkeden
Noname21 umutsuzanne_34 o ne demek ya ya az calisoyordur ya çok calisiyordur yada vücudun troitleri tanimoyor saldiriyordur. E nabozdan bak teshise ne yazmışlar
Almilasmoms umutsuzanne_34 yaramaz mı değerleri düşürmeden hamile kalamadım 6 yıl sonra dengelendi de hamile kaldım şükür kızım şuan 10 aylık 🙏🏻
DurununAnnesiiii umutsuzanne_34 tabiki faydası oluyor troid hastaların ilacı muhakkat ömür boyu kullanması gerekiyor cnm ihmal etme tekrar yazdır. Bütün vücut dengeni saglayan hormon troid dengelenmesi lazım
umutsuzanne_34 Noname21 doktorum dengesiz çalışıyor dedi hatta genel cerraha gönderdi böyle bir yukarı bide aşağı işaret yapmıştı kağıda tiroid yazmıştı
umutsuzanne_34 Almilasmoms Allah bağışlasın benim baş dönmesi ve halsizlik çok var ona iyi gelir inş alicam bende
Noname21 umutsuzanne_34 e nabizdan hastane ziyaretlerime girin. Orda gittiğiniz doktora tiklayin teshisinize bakın
Almilasmoms umutsuzanne_34 evet bendede tansiyonlarımda oynama oluyor onunla alakası varmıdır bilmem ama mutlaka ilacınızı hangi dozda verildiyse kullanın 🙏🏻 Geçmiş olsun
umutsuzanne_34 DurununAnnesiiii o yüzden mi başım çok dönüyor bide beze gibi sisler çıkıyor çok halsizim uykum var sürekli
DurununAnnesiiii umutsuzanne_34 tabiki belirtiler onlar ilaca başla azaldıgını farkedeceksin hatta düzene girerse geçer şikayartlerin
DurununAnnesiiii umutsuzanne_34 ben yıllardır troid hastasıyım ilaç kullanırım. Özele giderdim çogunlukla doktor odasında ultrason kontrolu yapardı. Hamilelikte endokrin takipliydim devlet hastanesinde o hiç ultrason istmedi bakmadıda .
umutsuzanne_34 DurununAnnesiiii benim devlet hastanesinde ultrason istendi 29 temmuzda gidicem bakalım