Bvg telaşlanmayın. Bizim doktorumuz 4. Ayda verdi. Amaç 1 yaşına kadar Demir depolarını tam doldurmak. Sağlık ocağının verdiğini içerik ve kullanım olarak tercih etmedim. Sidefer verdim. Kabızlık da yapmıyor. Ama cildinde kızarma yaptı. Kontrol edip öyle vermek gerekiyor. Şimdi bestirona başlayacaz.