Yagmuralmila Balık yağı veriyor musunuz çocuklara kızım 18 aylık OMEGA 3 omaga 6 ihtiyacını karşılamak istiyorum önerileriniz varsa doktorun önerdiği daha iyi olur .. yazarsanız sevinirim 😊
Monaroka Yagmuralmila ben balık yağı kullanmadım Norveç somonu yedirin demişti doktor. Bir de ceviz yediriyorum
kenankaan Yagmuralmila haftada bir balık yiyor, ekstra da kür şeklinde möllers veriyorum oğluma 1 yaşından beri 1 tatlı kaşığı. Şimdi möllerse ara verdik bir süre ocean başladım.
Monaroka Yagmuralmila Migros’ta var ama çok pahalı sadece 1 kere aldım. Arada balık yapıyoruz ama her zamanda olmuyor maalesef. Dediğim gibi ceviz de yediriyorum onda da var omega3 ve 6.
Yagmuralmila Melek1921 iştahı açık benimkinin zaten ama bişey olmaz diye düşünüyorum teşekkür ederim 🙏
Yagmuralmila Monaroka deniyim bakalım cevizi .. pek sevmiyor ama denemekte fayda var çok teşekkür ederim 🙏
Yagmuralmila Balbocegi aaa öylemi hiç vermedim zaten ama aklıma takıldı bı an .. balık seven bir aile değiliz
kenankaan Yagmuralmila aynen onun da var, onun da değerleri iyi dedi doktorumuz. O markaya da bakabilirsiniz