30 aylik ogluma dort gundur tuvalet egitimi veriyorum itirazlar oluyor ama goturdugumde de yapiyor gozum sürekli ustunde cisi geldiginde pipisini tutuyor anliyirum hemen kucaklayip götürüyorum bazen gozden kacirdigim oluyor ama altina yaptiktan sonra gelip soyluyor kakasini lazimliga yaparken korkuyor sakinlestiriyorum elimden tutarak yapiyor merak ettigim su ki tuveleti geldiginde ne zaman kendisi söylemeye baslayacak tecrubelerinizi soyler misiniz