Sibtug Ben başta kendi bırakana kadar emziriyordum. Hatta 1 saat, 40 dk bile sürüyordu. Zaten şuan bebeğiniz gece ve gündüzü ayırt edemediği için bebeğiniz gündüz nasılsa gece de aynı şekilde devam etmesi çok normal bence. Ama kundak bence mantıklı bende 1 ay kadar kundak yaptım. Sonra ince battaniyesini kundak gibi kollarına sardım. Öyle öyle öğrenecek geceyi gündüzü.