Zeynapasel Anne sütü alan bebeğe su vermek gerekiyor mu doktoralara soruyorum anne sütü alıyorsa ek gıdaya gecene kadar su vermeyin diyor bana ama bir sürü tanıdık çocuğun ciğeri yanar gözleri tam görmez gibi biseyelr diyor herkes kızıyor çocuğa eziyet ediyorsun diye ama doktor verme dedi tecrübeli anneler fikirleriniz neler ikilemde kaldım
Aydiles Zeynapasel mamayla beslenen bebeklere bile anneleri su vermiyor, anne sütünün zaten %90ı su, bence vermeyin, bizim doktorumuzda su verme taraftarı değil, hem havalar önceki gibi sıcak değil
Elyesa Zeynapasel veriyorum de verme 😂 anne sütünün %80 i su zaten vermek gerekmiyor ek gıda ya geçince ne kadar içerse verirsin
Duygu03 Zeynapasel ben 2. Aydan sonra günde 1-2 defa veriyorum şimdi 3 buçuk aylık doktora sorduk verebilirsin hava çok sıcak demişti şimdi serin hava ama bebeğim suya alıştı kesmek istemiyorum biraz daha büyüdü zaten veriyorum bi sıkıntı yok
Masal Duymayın insanları. Anne sütü alıyorsa mama bile verseniz suya ihtiyacı yok ek gıda alana kadar.
esra6345 Bizim doktorumuz ağzında az pamukcuk var diye 1-2 çay kaşığı şu verin dedi. Özellikle şu vermek gerekir mi diye sorduğumuzda yazın havalar sıcak oluyo anne de ve bebekte sıvı kaybi olduğu için az miktarda verilebilir dedi..
Durummm esra6345 pamukcuk bizde de oluyor bana da demislerdi su ver diye gunde mi veriyorsunuz 1 2 cay kaşığı
Masalim Zeynapasel canım benım kozom anne sutu aldıgı ıcın doktorum verdırmedı altı aydan sonra ek gıdaya baslayınca verıyosun benek su ıhtıyacını sütten karsılıyomıs
Gizemzkan Zeynapasel canım senin içtiğin çay veya kahveye yada meyvesuyu senin su ihtiyacını karsılıyormu? Bunlarıında çoğunluğu su ama suyun yeri aynı su ver bence bak ben doğduğu günden beri veriyorım tabi abartmadan hiç bir sıkıntısnı da görmedim biz hasta olunca grib doktorlar niye bol bol su iç diyorlar gün içinde cay kahve meyvesuyu iç demiyorlar su iç diyorlar mama veren anne su vermezse eğer o cocuk kabız olur. Açık ve net su bağırsakaları çalıştırır
Masalim Gizemzkan ama cok yanlıs dusunuyosunuz bebegı kendınızle bır tutamazsınız ona bakarsanız sız bır bardak sutle doymazsınız ama bebek doyuyo ve ayda bır kılo alıyo bence düsüncenız yanlıs
KuzeyinAnnesii Masalim bebek midesiyle sizin mideniz bir değil 1 bardak sütle o doyar sizde 1 yada 2 litre içerseniz tıkanırsınız mide meselesi
Gizemzkan Masalim 😊😊😊 canımm tabiki doymam benım midemin büyüklüğüyle bebeğimin aynı mı sence biraz yanlıs bir örnek olmuş canım benım arkadaşım bebeği acile gitti cocugu susturamadılar oradaki hemşire su verdinmi dedi vermemiş o günde ( sadece anne sütü alan bir bebek ) hemşire veriyor cocuk anında susuyor ben gözümle şahit olduğum için ve 4 aylık kızımda herhangi bir eksiyle karşılaşmadım
Turuncubirkafa Zeynapasel ilk oğlum anne sütü artı mama yiyordu yazın doğdu su verdim ben şimdiki oğlum 18 günlük süt mama yiyor vermedim vermeyi düşünüyorum ama
Annesinin1tanesi Zeynapasel bebeğim doğdu andan itibaren su veriyorum ve sadce anne sütüyle besleniyor kızım çok sevmesede bir iki çay kaşığı vermeye özen gösteriyorum yengemin bebeği susuz kaldığı için hastande yatmştı ve o da sadce anne style besleniyordu. Doktorda kızmıştı sen bu çoçuğa hiç mi su vermedn diye. Ama her annenin kendi tercihi vermek istiyorsan verirsn vermek istemiyorsan vermezsn su sonuçta hiçbir zararı yoktur.
KuzeyinAnnesii Zeynapasel doğduğu gündem beri veriyorum doktor bile pamukçuk olmaz ver demişdi ayrıca su bağırsakları çalıştırıp kabızlığı önlüyor 4 aylık olcaz hiç bir sıkıntı yaşamadım su mideyi dolduru kilo alımı azalır diyorlar hiçde öyle bişey yaşamadım su dolu biberon dayamıyoruz sonuçda ağzına
Masalim Gizemzkan ben doktorları hemsırelerı anlamıyorum ben her gıttıgımde sordumverme dedı yazın ortasında bıle verme o senden karsılıyo dedı hıc vermedım bı sorunda yasamadım valla her doktor hemsıre farklı bızı mama yıyen cocuga su verebılırsın dedı
Gizemzkan Masalim aynen canım her doktor farklı söylüyor ama ben bebeğime vermim akşama kadar huysuzlaşıyor verince gülüyor ilerleyen zamanda kan damlası verecekler suyla vericekmişiz ee bunu Türkiye’nin her yerinde verilen bir damlaysa nerde kaldı 6. Aya kadar su vermeme 😊🤗 bir iki kaşık sudan zarar gelmez bu benım şahsi kararım tabi canım
CemreKerem Zeynapasel kakasinda kırmızı leke , idrarinda yoğun koku ve dudağında kuruluk var ise emzirdikten sonra bir çay kaşığı kaynatılmış ve soğutulmuş su verilmesi gerekiyor diye söylemişti doktorumuz bize 👍
Gizemzkan CemreKerem ona zaten ilaç başlıyorlar onlar ateşli hastalık idrar kokarsa zaten enfeksiyon var demektir bunlar olmadan önce eğer su verirsen bunlar olmaz idrar yolu enfeksiyonu mesela kesinlikle suyla geçen bir illet 😤 hele ki kız bebeğiniz varsa mutlaka verin derim
Masalim Gizemzkan ben kan ılacıda kullanmaya basladım bes aylıkke oyle verdım 1 ay sonra ek gıdaya basladım o zaman verdım su valla 😀
Summ Zeynapasel Zeynapasel adı üstünde süt sulu bişey zaten ek gıdaya geçmediğin sürece su vermene gerek yok saçma sapan şeylere inanma