Benim bebiş temmuzda prematüre doğdu, yoğun bakım hemsiresi o sıcakta bile sizden bir kat fazla olsun demişti ama seninki normal doğduysa kısa kol zıbın üstüne ince pijama ve corap giydirebilirsin canım. Uyandığında terliyse ince hırka giydirip cıkarırsın sonra daha cok kücük