Bebeğim yeni 7 aylık olacak dönmeleri başladı sadece soluna dönebiliyor. Ama dönmek resmen refleks oldu bebemde. Gece dönüp uyanıyor başlıyor ağlamaya.beşiğin sol duvarına bitişik yatırıyorum ama yakındır sağada dönmesi korkuyorum. Şimdi canım anneler bu süreci siz nasıl atlattınız, gece dönse bile uykuya nasıl devam edebilir ya da bu uyanmalar ne kadar sürecek lütfen cevap verin…