9,5 aylık bebeğim.destekli uyuyor.desteksiz uyutmak için ne sabrım ne zamanım var. Saat 9dan beri yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. Bu akşam içn değil genelde böyle ha bazen 1-2 saat kesintisiz uyuduğıda oluyor. Herneyse çok yoruldum artık ne zaman kesintisiz dinlenebilicem sabaha kadar kaç kere kalktığımı bilmiyorum bile. Kendiliğinden düzelir mi böyle şeyler büyüdükçe felan ?