Aykizinannesiii acıkan bebek ağlar diyorlar, ağlamıyor benim bebeğim de. 2.aya kadar ağlardı acıkınca ama şimdi kesinlikle ağlamıyor.. Gündüz 3 saatte bir aüt veriyorum, sağıyorum. Normalde 120 içerdi, 2.aydayken, 2.5 aydan bugüne kadar 60-90 arası içiyor. Gece de acıkıp uyanmıyor, maşallah sabaha kadar uyuyor. Normal mi bilemedim.