Idilg Kizlar merhaba anne sütü ve mama şeklinde gidiyoruz fakat bebeğimin biraz toparlanmaya ihtiyacı var. Arasından hangisi daha içerik bakımından zengin? Hangisini kullanmaliyim
Frdmkl Idilg biz golden goat kullanıyoruz memnunum sma bizde ishal yaptı aptamil conformil kullandık artık tadını sevmiyor normal aptamilde kabız yapmıştı
SarpDenizinAnnesi Idilg golden goat kullanıyorum. Memnunum. Gaz da yapmıyor. Besleyicilik bakımdan tatminkar.
zgeayaz Bende golden goat kullanıyorum hazmı kolay anne sutune en yakın mama . Hem kokusu hem tadı anne sütü gıbı , bebegımın bagırsakları mama sayesınde düzene gırdı