M-cgdm Olabilir cnm ben de tekim evdeyim doğru düzgün insan görmüyor ama konuşması çok çünkü ben onunla kendim konuşamam ne konuscam diyodum bol kitap aldım kitap okuyorum bebekken kartları anlatırdım çok etkisi olyo aklinda bulunsun 😊 he de herşeyi yapiyosundur olmazdir sorun yok daha zamanı olabilir belki hazır hissetmezdir