Bebeğinizin bağışıklıgı için süt vermeseniz daha iyi dr da böyle söylüyor, hatta bizim bile içmememiz lazım onun yerine kefir, ayran, peynir tarzı fermente halinde vermeniz bebeğinizin bagısıklıgını güçlendirip daha iyi olmasını saglayacak, süt içirirsenız bağırsak florasını bozmuş olacaksınız ve hastalıklara davetiye çıkaracaksınız.