Sgnnn Nur234 inşallah canım. Bende ateşlenir diye tedirgn olmuştum her ihtimale karşı doktordan fitil istedim. Ama doktorum 1. Ay aşısında yan etki beklemiyoruz demişti. Sende içini ferah tut