Kızlar geçen pazar kızım (7 aylık) grip gibi oldu hava değişimi oldu daha sonra öksürüğe döndü sürekli burnunu açtım buhar MK çalıştırdım doktora gittik ses teli enfeksiyonu dedi bogazında dedı fakat öyle bi öksürüyordu Kİ cigerlere indi sandım ama öyle degılmıs sonraki gün tekrar öksürünce götürdüm hava verdi Dr bide şırıngayla bi ilaç verdiler azaldı eve geldık makıne aldık hemen şimdi 3 gündür hava veriyorum ventolin ve cortain bide zaditen damla veriyoruz doktor 3-4 hafta geçmez öksürük dedi ama genzi dolu oksuruyo ciğerlere iner mi dedim inmez çoğunlukla ama kesin bisey diyemiyorum dedi şimdi azaldı oksurugu ama geçmiyor sarımsak zeytınyagı coldmixte kullanıyorum doktora tekrar gitsem mi yarın yoksa evde tedavıye devam mı etsem sizce ? Birde sürekli bağırıyor çığlık atıyo Buda iyileşmesine engel oluyor mu acaba ne yapacagım bilmiyorum doktora gitmek istiyorum eşim götürmüyor sürekli hastane kapılarına götürmem cocugumu dıyor evde hava berıyoruz zaten diyo sizde yaşayanlar var mı bu durumu ne yaptınız