Selam arkadaşlar kızım alerjik bir bebek.Bir çok alerjinin yanında Sentetik alerjisi de vardı. Bez aşırı derece yara yaptığı için 17 aylıkken tuvalet eğitimi vermeye karar verdim. Doğduğundan beri yaraları geçsin diye çok sık bezsiz bıraktığım için tuvalete alışkındı. Erken konuşmaya başladı. 18 aylıkken 2-3 kelimeli cümleler kuruyor çişim var diyordu. Herşey çok güzel başladı 1.5 ay kadar hiç aksatmadan çişini kakasını söyledi. Ama sonra ne olduysa çişini söylemeyi bir bıraktı 2 aydır hiç bir şekilde söylemiyor. Geri beze de dönemiyorum çünkü bezlendiği zamanları unuttu asla istemez. Her defasında ben götürüyorum. Götürmezsem gözümün içine bakarak evin orta yerine yapıyor. Evet daha küçük biliyorum ama ilk 1.5 ay hiç sıkıntı yaşamadım ben şimdi ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim? Konuşuyorum beni çok iyi anlıyor tamam tuvalete diycem diyor. Ama 2 aydır çişini hiç bir şekilde söylemiyor. Kitaplar okudum. Oyuncak tuvalet aldım. Başına gelen varsa lütfen söylesin bu durum düzelir mi? Tekrar söylemeye başlar mı?