Bende bebeğimde 4. Ayda pembe leke gördüm hemen Dr a götürdüm böbreklerde kristal oluşmuş dedi böbrek taşı yani su ve bol bol emzirme ile bir ayda atlattık çok şükür bişey çıkmadı. Dr a gitmekte fayda var aklınızdaki tüm soru işaretlerini giderir ve rahat edersiniz.