Merhaba arkadaşlar,
Kızım 6 ay 12 günlük son Bi kaç gündür gece uykusudan sık sık uyanıyor. Bu uyanmalarına ya mırıldanarak ağlama, aaaaa veya eeeee diye bağırarak uyanma eşlik ediyor. Gece uykusuna yattıktan sonra 3. Saatte uyanıp emiyor. Gece yarısı 12 ile 1 gibi yeniden uyanıyor sonra sabaha kadar yatır kaldır uğraşıyorum neden böyle yapıyor anlamadım. Emzirip bırakınca da aynı su verip yatırınca da aynı. Bir türlü çözemedik eşimle. Korkarak veya çığlık atarak uyanmıyor korkmuyor bizce ama bilemedim. 🤦♀️ Yardımmmm piliiizzzzzz 🙄