TeacherrMom 10. Ayda salla dur yöntemiyle sallamayı bıraktık. 3. Günde yataga geçtik. Konuşarak, ninni söyleyerek, ve pış pış yaparak uyuttum. Tabi sadece geceleri böyleydi. Gündüzleri yine sallıyordum ama yine dur salla dur salla şeklinde. Hafif yavaş yavaş. Tam dalacakken bırakıyorum. Kıpırdanırsa tekrar sallıyordum.
Geceyi oturttuktan sonra gündüzleri de yataga geçtik. O biraz uzun sürdü, hava aydınlık oldugu için genelde debelendi yatakta. Suan 14 aylık ve sallamayı komple bıraktık.