papatyaannee Kızım sekiz buçuk aylık şu an hasta ilaç vs. kullanıyor ve 3 gündür kesinlikle kaşığa ağzını açmıyor 120 cc mama ancak içiyor bu durum nedendir ek gıda reddi mi bu yoksa başka bir şey mi?
1234___ papatyaannee ilaç tedavisi bitikten bir kaç gün sonra eski haline döner bence fazla bir endişe etmeyin 🌸