Yine post açmıştım buraya, bebeğim 3 aylık hemşire bıngıldağı kapanmak üzere dedi. Çocuk doktoruna götürdüm ertesi gün doktor da aynısını söyledi ama önemli olan baş çevresi onu takip edeceğiz dedi. 4 aylık olunca tekrar ölçeceğiz dedi, böyle bir durum yaşayan var mı yani bıngıldağı erken kapanıp baş çevresi büyüyen sürekli. Stres yaptım, biraz internetten de araştırdım kötü şeyler yazıyor keşke hiç bakmasaydım 😭