Hosgeldinbebekk Hergün farklı bir derdini seveyim postuyla gelmeye başladım. Değerli tecrübeli anneler, hem dönen, hem bebenin dışarı bakacağı yükseklikte, hem de adac testlerini geçmiş ve uygun fiyatlı bi öneriniz var mı? Ya da sizde ne var memnun musunuz??
bikerem Hosgeldinbebekk 2 aracimizda da donmeyen kullaniyoruz. Biri chicco biri kraft. Chicco yatis pozisyonu krafta gore cok iyi ama kraftinda şişme minderi ile konforu cok guzel
Anesanne Hosgeldinbebekk ikinci el maxi cossi aldık. Çok güzel memnunuz. Aynı paraya düşük marka almaktansa ikinci el mantıklı geldi. Arkaya doğru yatıyor ama 360 derece dönme yok. Gerçi eksikliğini de hissetmiyorum bence önemli değil.
Dolores Hosgeldinbebekk bu saydığınız özelliklerde uygun fiyatlı koltuk yok maalesef. İkinci el belki. Ona da insan güvenemiyor. Nasıl kullandı belki kaza yaptı vs. Bana mantıklı gelmiyor koltuğu 2.el almak. Yoyko bear aldım ben memnunum gayet.
Umutluluk Valla 2. El almayı düşünüyorum bende baktım bu aralar ama 2.elde kazalı falan oluyormuş doğru mu acaba postunuza yazan olur belki
bikerem Hosgeldinbebekk kraft daha yuksrk cunku icinde kalinca pedleri var yoksa tasarim olarak esit ebattalar diyebilirim. Arkaya donuk kullaniliyor ama oglum o donemi coktan geçti,ve o zsmanda puseti isofixliydi onu kullanıyorduk. Sirti on koltuga bakacak sekilde. 20 aylik simdi.
Nefeess Dolores Bende yoyko bear düşünüyordum ama eşim online dan almam sıkıntı çıktığında muhatap olacak birisi olsun karşımda dedi
Hosgeldinbebekk Dolores uygun fiyattan kastım 8 bini falan gözden çıkardım. 5 /8 bin arası bişey bakıyorum