Merhaba güzel kadınlar , oğlum (1 yaş 2 aylık ) 3 gün önce 38,5 -39 olan ateş dolayısı ile bir özel hastaneye gittik kan testi aldılar ve karaciğer enzim değerleri 112 çıktı kanda enfeksiyon çıktı sebebi ne söylemiyorlar ateş düşürücü vs birsürü serum taktı ilaç vererek gönderdiler , şimdi tekrar ateş 39 oldu acile geldik 4 kere serum denemesi yapıp daha dün açılan damar yolunu bulamadılar bende sinirlendim çıktım ama çok sınırım bozuldu var mı böyle bir durumda kalan bı karaciğer enzimi niye yükseldi ki kusma ateş var