minikbabyy İkisinden birisini alacağım kızlar hangisi daha kullanışlı sizce? Vakumlu oturağıda mama sandalyesi gibi kullanabilir miyim? Mama sandalyesinin önünde tepsi olması avantaj mı?
oglumuz01 minikbabyy mama sandalyesi alcam ben çünkü 2 3 yaşına kadar kullanabilir. Masasında kendi elleriyle oynayarak yiyebilir ve daha güvenli. Vakumlu olan heves sadece. Bi kaç ay oturablr
ly35 minikbabyy tam bilmiyorum oturağı ama önünde tepsi olması şart bence. önüne hiç mi yemek koymayacaksınız. mamas papas baby snug var bizde onu tatile anane babaanneye falan götürüyoruz tek bir şey alacaksanız böyle tepsili olandan alın bana kalırsa
YeniAnneIstanbul minikbabyy mama sandalyesi daha guvenli digeri yemek yemesi icin hic guvenli degil zaten 1-2 ay icinde kendisi yemeye baslar blw yapmasanda o zaman mama sandalyesi daha de onemli olacak
Asyaveannesi04 minikbabyy mama sandalyesi ikea aldım ablam 3 çocuğunu da onda büyüttü hem hafif hem tepsili hem taşınması Kolay
minikbabyy ly35 yoo tabiki koyucam ama deri sandalyelerim var masaya yaklaştırıp ona vakumlarım siye düşündüm ama tepsili olması daha mantıklı sanki
bikerem minikbabyy ikisi de var elimizde,vakumlu kilitli oturagi banyoda kullandim ve ilk desteksiz oturmaya alisirken sadece,simdi 20 aylik ve onda da oturmuyor,mama sandalyesi ile kiyas bile götürmez bence.
TheBaby minikbabyy Ya ben bi hevesle aldım mama sandalyesini. Kızım onda sürtünmeyi öğrendi. 10 aylıkken. Şaka gibi. Şimdi doktor yasakladı. 1 yaş 30 günlük oldu. Uzun zamandır oturmuyor. Bugün deneyim dedim yine yaptı. Unutmamışşşş😞 Bunu panik olman için değil ileri geri hareketi yapmaya başlarsa yazdığım aklına gelsin diye söylemek istedim. Hemen mama sandalyesini kaldır
minikbabyy TheBaby yaa öyle mi😱 umarım düzelir en kısa zamanda🌸 söylediğin iyi oldu hiç aklıma gelmeZdi böyle bişey dikkat ederim
ly35 minikbabyy kesinlikle mama sandalyesi daha mantıklı. diğerini alırsanız bi yere giderken rahatlık olur sadece :) ama minimona mama sand yazıp bi bakar mısınız. kullananlar memnun baya
TheBaby minikbabyy Rica ederim canım. Ben oyun yapıyor sanmıştım. Araştırınca hemen buldum. Çoğu anne anlamıyormuş. Bilinçli olmak lazım
minikbabyy TheBaby ay Allah korusun gerçekten tedbirli olmak lazım iyi sen bilinçli davranmışsın erken farketmişsin şükür. Sadece mama sandalyesinde mi yapıyo bebeğiniz
TheBaby minikbabyy Evet. Çok nadir bebek arabasında yapıyordu. Bebek arabası ama uygun olmadığı için bu duruma devamı gelemedi. Onu unuttu. Mama sandalyesi ise baş düşman şu an
minikbabyy TheBaby allah alah çok garip gerçekten peki minder var mıydı sandalyede sert geldiği için mi yapıyodu acaba alakası var mıdır bilmem de
TheBaby minikbabyy Yok canım. Kendi kılıfı vardı incecik. Doktor kız çocuklarında erken keşifin çok olduğunu, annelerin ama erken anlama konusunda dikkatli olması gerektiğini söyledi. Daha geç yaşlarda unutturmak daha zor oluyormuş. Hatta diyorumya benimki küçük ama tekrar deneyince unutmadığını gördüm şok oldum. Artık asla ne evde ne dışarda yok mama sandalyesi