Sevgili anneler merhaba🥰 bebeğim 4 ay 8 günlük ve sadece mama ile besleniyor. Ben de yavaş yavas ama çok yavaş 😂 bi şekilde tadimlara baslamak istiyorum. Artık pek çok doktor 4 buçuk beş ay civarında tadimlara başlamayı öneriyor. Siz nasıl başladınız, süreç nasıl devam etti? İlk bebeğim bu konuda hiç bi fikrim yok biraz bilgilenmek istiyorum. Şimdiden ilgilenen yorum yapan herkese teşekkürler🥰