Arkadaşlar bebeğim 6 aylık. Gündüz güzel emiyor. Ek gıda da veriyorum artık. Aç olduğunu düşünmüyorum, gece sık sık bazen saat başı bazen 2 saatte bir uyanıp emmek istiyor. Pışpışlıyorum yok, sallıyorum yok, eşim pışpışlıyor yok, kıyameti koparıyor. Eni sonu o meme ağzına girecek öyle susuyor. Ayakta sallanmaktan ve emzikten nefret ediyor. Önceden alıyordu aniden bıraktı. Bu sık sık uyanma ve her uyandığında meme isteme olayını nasıl bırakacağız bilmiyorum. Bir şeyler deniyorum ama başarısız olup yeniliyorum. Eylülde odasını ayıracağım ve bakıcıya bırakacağım, o zamana kadar bu meseleyi halletmem lazım. Lütfen yol gösterir misiniz? Gece beslenmesi nasıl kesilir ya da nasıl azaltılır?