tostosata Kızlar 5 buçuk aylık oğlumun boynunun altında isilik çıktı. Annem kapat balkonu gece üşür rüzgar çarpar diyor. Zıbın ve müslin örtü ile yatıyo acaba açık koysam balkon kapısını üşütür mü aşırı terliyo
Deletedmom_21 tostosata yok açmayın zaten üstündekiler ince bu sefer terleyip soguk rüzgar gelince tenine üşütür
Bety2 tostosata ben yattığı odayı açıyorum üstelik pencerenin önünde yatağı sıcakta hasta olmasın diye
sarmaliklahana tostosata Benım kızımda zıbın ile yatıyor sabaha kadar balkon acık üstünde örttürmüyor. Kapıyı kapatsam da sıcaktan uyumuyor sürekli mız mız 10 gündür falan bu sekilde uyuyoruz 🥴
tostosata Deletedmom_21 yattığımız odada balkon biraz da esiyo ama kapatınca ben bile çatlıyorum o da su gibi oluyor. Dün açık koydum güzel uyudu da korkuyorum da şimdi
tostosata Aysegul93 ya korkuyorum üşütürse vicdan azabı çekerim isilik te kötü bişi boynun altı öylece kıpkırmızı
sarmaliklahana tostosata cocugunu alışma durumuna baglı ama terlemesi daha cok hastalık sebebi bence, 🤷
Aysegul93 tostosata evet maleswf bende çok tedirginim ama baktım.esiyo hemen kapıyı kapatyrm cam açık kaliyo benimkide çok isilikti
Tuzz tostosata oda da yatıyoruz iki kizimla onlara kalın yataklardan yer yapmışım kapı kapalı cam sabaha kadar açık geçen senede öyleydi hiç hastalanmasilar çok şükür sıcak olunca gece ağlıyorlar bunalıyoar
Minikask35 tostosata her yer açıktı artık klimayı açıyoruz. Doktor terletmeyin gerekirse usudugu için hasta olsun ama terleyip vücudu su kaybetmesin dedi. Kum olusurmus iştahsızlık yaparmış. O yüzden klima açıyoruz ama yinede terliyor. Bol bol su iciriyorum
Nefeess tostosata 3-4 gündüz ense ve boyunda birazda aşağılara doğru isilikle uğraşıyoruz çok terliyor kızım bugün salonun penceresini açtım tam karşısında odası arada uzun koridor var kapı pencere kapalı insan bunalıyor
Nefeess tostosata Atopik bir cildi var kızımın Bioderma atoderm kullanıyoruz biraz geçiyor ama terleyince tekrarlıyor ama gül suyunu da deneyeyim teşekkürler 💐
Bugsbunny1 tostosata benim oğlum şuanda sadece zibinla yatıyor ve Müslin bile ortturmuyor üstünü açıyor öyle yatıyor . Çok sıcak oluyor cami açıyorum ben gece . 10 aylık bu arada . Siz anlarsınız zaten usuyup usumedigini ama açmayınca çok sıcak oluyor.
ly35 tostosata siz nasıl alıştırırsanız öyle olacak. evin derecesi kaç oluyor gece? 25-26 oluyorsa açmayın ama daha sıcaksa açın cereyanda kalmasın yeter. izmirde yaşıyoruz geçen sene kızım 3-4 aylıktan beri hep klima ile uyuduk hiç de üşütmedik 🤷🏻♀️
oglumubeklerken tostosata benim de bebeğim 5 buçuk aylık uyuyana kadar yatak odası cami balkon kapısı camlar falan açık ama yatarken kapatıyoruz sabaha karşı ne kadar olmasa da serin oluyor ben bile örtünüyorum da o üşür diye geceleri kapatıyorum