Alyaninannesi01 pedagog öneririm size 🙏🏼 Maalesef devir çok kötü. Benim de kızım var. Bir yanım sıcakkanlı olsun ne güzel diyor bir yanım kimseye yüz vermesin canımızın sıkılmasındaj iyidir diyor. Keşke sadece anne babaya bol bol öpücükler verseler 🥰 bizimki küçük ama yolda herkese el uzatıyor gel gel diyor. Millet de geliyo elini tutuyo izin istemeden falan. Yani daha küçük bebek, elini ağzına sürekli götürüyor. Sen yoldan herhangi birisin. Neden ailesinden izin almadan dokunuyorsun. Uyarmaya çekiniyorum ben millet dokunmaya çekinmiyor…