ZeynepEdis mahvolduk diyebilirim. Önce aşı, sonra atak, ek gıda sebebiyle kabızlık ve diş çıkarma ateşi hepsini birden yaşadık/yaşıyoruz; huzursuzluğunu anlatamam, asla kucaktan inmiyor ve mutsuz olduğu için çok üzülüyorum, nasıl geçecek çok merak ediyorum. Yalnız değilsiniz 😊