Kızımın dün gece ateşine baktım elimle yüksekti . Sonra ölçtüm 38,5 oldu ve carpol falan verdik öyle düştü . Bugün yine 38,5 görüldü ve doktora gittik doktor dedi ki carpol ve fitil falan verin . Şimdide kızım küstü dolu bi şekilde. Ve ishalde biraz var .Sizinde böyle oldu mu neden oluyor doktorlarda anlamıyor