Idilg Kizlar 34 haftalik dogum yaptım. Bebeğim suan 2 aylik olacak. Gelişimi sizlerin nasıl gitti 1600 doğdu suan 3150 kg 34,5 baş cevresi 49 cm boyu Sizin gelisimler nasıldı bir gerilik olmasından korkuyorum 🥺
Elifbeyzam Idilg ilk altı ay kilo boy yani büyüme açısından çok önemli çünkü 6 aydan sonra yavaşlıyor ilk 6 ay besleyebdiğin kadar besle canım sık sık emzir yada mama veriyorsan kısa sürede toparlar merak etme 😊💙
Idilg Elifbeyzam bu ay çok gazı oldu doğru düzgün beslenemiyor emmiyor sagip veriyorum mamada kullanıyoruz. Normalde artık uyandırmaya gerek yok diyenler oluyor 2 saatte bir gece uykusu da önemli diyorlar ama uyandırmakzsam 3 saati buluyor geçiyor uyanması Siz nasıl ilerlemistiniz
Elifbeyzam Idilg uyurken emmiyor mu canım 3 saatte olur önemli değil 😊 ve benimki 40 haftada doğdu ama 2500 kiloydu ben sık sık emzirmeye çalıştım uzun uzun gündüzleri özellikle gece benimkide uyanmiyirdu ama ben uyurken falan emzirmeye çalıştım benimki 3 aylıkken meme reddi falan yaptı mamada veremedim alerjisi çıktı öylece kilo alımı sahada azaldı