yukselsirac devlet Hastanesi’nde tanidigimiz var o levent beyi öneriyor kendim Abdullah güneşe gittim çok memnun kaldım yarın yine ona gideceğim hatta Ersoy da Nazan hanım çok ilgili yarın saat ilgileniyor en ince detayına kadar bizim alerjimiz olduğunu ilk kendisi farketti Ersoy da Melih beyi çok övüyor lardi iki kere gittim pek beğendiğim söylenemez eksik ilaç ile bizi eve göndermiş