2 ay 20 günlük bebeğim var ve yaklaşık 1 aydır uyanıkken kesinlikle beslenmek istemiyor mama kullanıyoruz bu arada
Uykulu iken kabul ediyor atak döneminden sonra böyle oldu ne yapabilirim tavsiyeniz nelerdir,sebebi ne olabilir çok üzülüyorum böyle olmasından dolayı