Arkadaşlar 8 aylık olduk biz kilo alımı gayet iyi ama internette okuduğum bildiğin kahvaltı sonrası ara öğün meyvası veya meyve suyu yoğurt öğlen yemeği ara öğün akşam yemekleri derken anne sütü az gösteriyor siz nasıl yapıosunz kaç saatte bir emziriyosunz ?
Bziim şuan yeterli 3 saatte bir emziriyorum 11 gbi kahvaltı yapıyorım öğlen meyveli yoğurt veriyorım bide 4-5 gbi yemek yiyoruz ara öğünde meyve veyapüre yapıyorum geri kalanında emziriyorum hep kilo alımıda var ama içim rahat değil?