ZumruduAnka Merhaba sevgili anneler oğlum 6 aylık olacak geceleri hava baya sıcak artık üzerini müslin bezle örtüyorum ama ayağıyla örtüyü kaldırmaya çalışıyor üzerini örtmeden yatırsam üşürmü diye korkuyorum sizin fikrinizi almak istedim. İçerisi 25-26 derece bu arada.
Melekmls ZumruduAnka bende burada bekliiyim örtersem yanarmı örtmessem üşürmü diye düşünüyorum sürekli 🙈
saresmami ZumruduAnka bende ayni sekil örtüyorum. Hatta sadece zibinla yatiyor😅 aciyor üstünü, uyandikca örtüyorum. Bende örtmüyorum üstümü 🤷♀️ O yüzden fazla kafama takmiyorum üstü aciliyor diye. Takilsa uyku tulumu giyindirirdim, rahat ederdim ☺️☺️
someonex ZumruduAnka örtmeyin uygun bir şey giydirip yatırın. Bebekler örtünmeyi bilmezler hemde 27 derecede hiç gerek yok.
Lulemom ZumruduAnka ben örtmüyorum. Hoş örtsemde 5 dk sonra atar üstünden. Tek zıbınla yatıyor. Hava çok sıcak zaten kontrol ediyorum üşümüyor
afacanbebe Ben sadece zıbınla yatırıyorum ve üzerini müslin örtüyle örtüyorum artı balkon kapısını açıyorum hava serinse altına eşofman giydiriyorum
Bbannesi Benimki 2 buçuk aylık gece 27 derece sabaha karşı ancak serinliyor, atletle yatıyor penceremiz açık, sabaha karşı büyük örtüyle örtüyorum bacaklarını sadece ama pencereyi kapatsam örtmeye de gerek kalmaz bence, aşırı sıcak üşümezler merak etmeyin
SeninAnnenBirMelektiYavrm ZumruduAnka şuan 24 derece hava sıcaklığı. İncecik tek kat uzun kol pijama giydirip ötmüyorum.
BarlasMomm ZumruduAnka benim bebegimin odasi 29 derece ben ortmuyorum ustunu zibinla yatiyor 17 aylik
Dilaylaa Örtmenize gerek yok zaten bir yaşa kadar uyuduğu yerde yastık yorgan herhangi bir cisim olmaması gerek güvenlik açısından
sarmaliklahana ZumruduAnka ayyy benım kzıım onu kışın ortasında yapmaya başlamıştı uyandık a örtüyordum. Suan 8.5 aylık zıbın ile yatıyor odanın balkonu sabaha kadar acık üstünde yine bişey yok 🤦 tutmuyor çünkü bend e2 gündür altına ince pijama giydiriyorum şalvar tarzı