İyi akşamlar kızlar 🥰 benim bebeğim 1 ay 18 günlğk evolvıa kullanıyorduk 1 haftadır herşey iyi kakası gaz çıkarmasınson 4 gündğr gğnde 1 kere kaka yapmaya başladı ve sürekli bacaklarını içe çekiyor mamadan tespit ettim sonra. Bugün humana 1 aldım kullanan var mı memnun musunuz herkes humana tavsiye ediyor