AAhsenn canım o doyöadığından değil, emmek isstediği için emiyor.40 45 dakka doyması için yeterli. Ama siz 2 saat emzirseniz o emmeye gene devam eder.konu açlık değil.konu anne kucağı, anne memesi, anne kolları.2.aydan sora memeyle arası açılacak zaten.o yüzden siz emzirebildiğniz kadar emzirn, ne kadar çok emerse o kadar az gaz problemi olur, 7,10 dakka da bir sırtını sıvazlayıp gazını çıkarın.