Elaninannesi2021 Kızlar sağ göğsümü daha çok emziriyorum. Sağ göğsüm bi tık daha büyük gibi. Sizde de böyle bir durum yaşadınız mı? Yoksa psikolojik mi
sarmaliklahana Elaninannesi2021 3. Aydan beri sol göğsümü emmiyor süt yok yani tek göğüs sağ emziriyorum. Emzirdiğimde içşn sürekli süt doluyor sanırım sağ büyük 🥴
minisinannesiii33 Elaninannesi2021 benim sol küçük kaldı emmediği için. Sağda büyük ve bariz fark var aralarındaa 🙈
Elaninannesi2021 minnosanne0 solu daha çok mu emiyor acaba. Benim ki hergenelsağ memeyi seviyor solu sağa nazaran az veriyorum.
Elaninannesi2021 sarmaliklahana emilen göğüs mü şişer yoksa az emilen mantıken ikisinin de şişmesi lazım.🙄
Elaninannesi2021 sarmaliklahana doğumdan önce de bir göğüs diğerine göre büyük oluyor mu acaba. Yoksa sütle mi alakalı