Benim oğlumda aynı ya her şeye ağlıyor. Ne istediği belli değil. Ne istiyorsun, anlamıyorum diyorum bu sefer daha çok ağlıyor 🤦🏼♀️
Bir de 2 gündür istediği olmayınca ittirme-vurma arası bi hareket yapıyor ıhhh diyerek. Ciddi bir şekilde hayır vurmamalısın diye uyardım o zaman da yavaştan yapıyor yani illa yapacak. Çokta üstüne gitmek istemiyorum hareket sönsün diye ama sizde de var mı bu durumlar? Nasıl davranmak gerekir acaba?
Buarada etrafımızda çok çocuk yok öyle vurma eylemi görmedi bile ama içgüdüsel sanırım.