Ben 1 hafta ilk dogdugunda beceremedim emzirmeyi sürekli sagıp verdim sonra memeye döndük aöa kısa süreli bu sagma işlemi bi danısmana gidene kadar bence sag en azından . İhmal etme gercekten emzirme danısmanının cpk faydasını görüceksin hatta neden önceden gitmedim diceksin. Insallah hallolur yakın zamanda 🙏