Kimeneayol Kızlar bebeğimin başı sıcak ateş var gibi ama ateşini ölçüyorum normal çıkıyor sadece üst baş bölgesinde sıcaklık var. Niye böyle ?
sevim_kos Kimeneayol benim kızım da öyle. Başı terliyo sadece ve çok sıcak. Sebebini bilmiyorum ama bebekler terlemeye başından başlıyo