Kubrainci Merhaba arkadaşlar tırnak kesme yöntemleri arıyorum çok kıpır kıpır parmağını kestik ufaktan yanlışlıkla var mı önerileriniz?
Srfkce Kubrainci emzirirken yada uyurken birde kağıt törpülerle sivri noktaları törpülerseniz iyi olur
Asafemir Bende ufacık kesmiştim içim gitmişti :( şimdi sakin zamanını kolluyorum uyurken dokununca uyanıyo çünkü :)
Zeyneb Uyurken elini oynatirsa cocuk icin tam travma oluor yasadik oradan biliorum.Alissin ogrensin die uyanikken yapiorum kit kit yapioruz annecim diorim.Keserkende kit kit diorum. bazen makasa atlior bazen duruor ama kesinlikle uyurkenkinden daha az korkuorum.
smyctn Kızım şuan 6,5 aylık öncesinde uyurken kesiyodum fakat şimdi mümkün değil ani hareketle sağa sola dönebiliyor o yüzden önüne ilgisini çekebilecek bişeyler koyuyorum bazen de babası oyun yapıyo bi şekilde kesiyoruz 😂😂
Cennetinsusu Önceden uyurken kesiyordum. Şimdi mama sandalyesine oturtuyorum kesiyorum. Bir süre bir şey yapmıyor. Sonra yapmaya başlıyor şebeklikle bi şekilde kesiyorum. Ya da babası ilgisini çekiyor. 🙃
Ftmsvnc Kubrainci benim oğlum da çok hareketli banyo yaptıktan sonra ben emziriyorum eşim o sırada tırnaklarını kesiyor.. Emerken bile hareketli ama en az hareketi o sırada yapıyo ☺️
Burcu35 Kubrainci İlk doğduğu aylarda uyurken kesiyordum ama şuan dokunsam uyanıyor imkansız. 6 aylık bacak arama oturtuyorum ya tv açıyorum yada babası karşısında oyuncak oynatıyor öyle kesiyorum