Arkadaşlar size sinir harbi geçirirken yazıyorum. 21 aylık bi kızım var ve yaklaşık 1 aydır o kadar kötüyüm ki. Kızım zaten ağlak bi çocuktu ama sapıttı artık. En ufak bi şeye 1 saatlik ağlama krizine giriyor bazen de sebepsizce katılarak ağlıyor. Dışarı çıkarıyorum, parka veya oyun grubuna götürüyorum hiç bir şekilde memnun olmuyor. Uykuları iyiydi zaten uyku eğitimi vermiştim ama uyurken bile krize giriyor bazen. Önceden dışarı çıkarken keyif alıyodum ama 1 haftadır inanın canım burnumda kendimi eve tek başıma kilitleyesim geliyor. Eşim sağolsun hep destekçim ama gündüz işe gidiyor bana bi faydası olmuyor, annem geliyor gündüzleri 3 gün falan sms kadını da canından bezdirdi.. Durum bu şekilde valla önerilerinize açığım çünkü ben tükendim😪😪