Alpylmz Prettymom ben bazen emzik veriyorum iki kaşının ortasını elimle baş parmak yada işaret parmagı ile aşagı yukarı yapıyorum yada daire şeklinde öyle uyur veya ilahi söyleyerek 571 ilahisi sordum sarı çiçege varsın allahım ilahileriyle uyutuyorum puatte uyur sancakta uyur bazen 3 aylıgız
Denizanasi92 Prettymom müzik açıyorum ben pişpişli yada happmomın paylaştığı bi ninni var YouTube da o çok sakinleştiriyor, sakin sesle bişeyler anlatıyoruz. Uyku saatine yakın yapıyoruz eğer kaçırırsak kıyamet kopuyor çarşafta sallıyoruz 😂😂😂
Bluesmommy Ben çok zorlandığımda pilates topunda zıplıyorum kucağımda pış pış yaparak. Maksimum 10 dakikaya uyuyor.
Tugbilgi Çok uzun süre uyumuyorsa ben 1 çay kaşığı calpol içiriyorum yarım saate uyuyo. Belki bi ağrısı sancısı vardır tavsiye ederim👍🏻