Kızlar kızım 6,5 aylıkken işe başladım 12 ye kdar calısıyordum bir defa sütümü sagıyordum simdi 8,5 aylık oldu 14.30 a kadar calısacagım eve gelmem 15.00. Sabah sekiz bucukta cıkıyorum emzirip sizce bir defa sütümü sağsam az mı gelir sürekli bunu düşünüyorum ben evde yokken iki defa süt içecek sütüm zamanla azalır mı bir defa sağsam calısan anneler kaç saatte bir süt sağıuorsunuz tecrübelerini paylasın lütfen 🥺